باشگاه مشتریان برای تقویت تعهد مشتریان شما با دادن انگیزه به آنها برای ادامه تعامل با برند شما وجود دارد. این یک ابزار و یک استراتژی برای توسعه و بهبود روابط با مشتریان شما - و مهمتر از همه، حفظ آنها است. مزایایی که مشتریان در برنامه وفاداری به دست می آورند می تواند بسیار باشد.

خدمات مشتری مهم است زیرا ارتباط مستقیم بین مشتریان و کسب و کار شما است. مشتریان را حفظ می کند و ارزش بیشتری از آنها می گیرد. با ارائه خدمات مشتری درجه یک، کسب و کارها می توانند هزینه های جذب مشتری را جبران کنند.

واضح ترین مزیت برای مشتریان: برنامه های وفاداری از طریق تخفیف، امتیازهای قابل بازخرید و امتیازات VIP، به خریداران کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند. بسیاری از برندها امتیازات ویژه ای مانند ارسال رایگان یا بازگشت رایگان به مشتریان وفادار خود ارائه می دهند تا بتوانند ارزش بیشتری را برای آنها فراهم کنند.

مشتریان وفادار به برندها باز می گردند و 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می کنند. 46 درصد از مشتریان وفادار احتمالاً پس از یک تجربه منفی به خرید از یک برند ادامه می دهند. حتی افزایش 5% در حفظ مشتری منجر به افزایش 25% در سود می شود.

مشتریان وفادار به احتمال زیاد خریدهای تکراری انجام می دهند زیرا به شرکت و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد اعتماد دارند. آنها قبلاً با شرکت رابطه برقرار کرده اند و می دانند چه انتظاری دارند. در نتیجه، آنها احساس راحتی بیشتری در انجام تجارت با آن شرکت در آینده دارند.